Tak, hurá do Dubaje!
Sedm hvězdiček, to je už opravdu víc než slušný hotel. Dokonce snad vůbec nejluxusnější na světě, byť si pobyt v něm nemůže většina smrtelníků vůbec dovolit. Nabídne samozřejmě hodně specifické služby, samozřejmostí je takový nadstandard, o jakém se ve studentském hostelu snad ani nesní. Protože je v tomto segmentu ubytovacího trhu slušná konkurence, musí hoteliéři miliardáře přesvědčit, aby se ubytoval právě u nich. A pokud se už nejde v komfortu posunout nikam dál, musí se klienti prostě šokovat – aspoň na první pohled. Hmatatelným důkazem toho všeho je třeba mimořádný nápoj – zlaté cappuccino…
Ve zlatě se podává, trochu zlata můžete také sami vypít
Když si objednáte v hotelu Burdž al-Arab v Dubaji cappuccino, nevyjdete jen tak z údivu. Spojené arabské emiráty – konkrétně tedy nejslavnější z nich – jsou proslulé nevídaným luxusem. Že je tu bankomat na zlato, to bychom si snad zvykli. Ale že je nápoj servírován na zlatém podnosu a sám obsahuje malé hoblinky zlata, takovou podívanou jsme tu skutečně ještě neměli. Hotelová restaurace nabídne tento nápoj pod všeříkajícím názvem Ultimate Gold Cappuccino. Samozřejmostí je výběrová Arabica, ale také zlaté vločky z ryzího zlata v pěně, což vzbuzuje luxusní dojem už na první pohled.
A jaká je cena podobně zajímavého nápoje? V přepočtu na naši měnu byste zaplatili zhruba pětistovku. Samozřejmostí je i drobná sladkost jako tečka na závěr, originální marshmallow s čokoládovou příchutí. V jedné z dubajských kaváren si přitom můžete dát i takzvané „camelccino“, což je v podstatě klasické cappuccino, jak jsme na něj zvyklí – snad jen s tou výjimkou, že obsahuje velbloudí mléko. A to je zdravé, má totiž méně cholesterolu, tak přejeme dobrou chuť!